اصلاح پروانه ساختمان

مدارک مورد نیاز اصلاح پروانه

۱-فرم در خواست ( از روابط عمومی شهرسازی تهیه شود )
۲-ارائه نقشه پیشنهادی
۳-کپی سند مالکیت ( تمام صفحات )
۴-کپی کارت ملی مالک / وکیل
۵-کپی پروانه
۶-کپی گزارش ناظر
۷-پوشه

شرح اقدامات واحد/مسئول توضیحات
درخواست اصلاح و تغییر پروانه توسط مالک فرم درخواست اصلاح پروانه ساختمان پر شود
ثبت در دفتر دبیرخانه دبیرخانه
تشکیل پرونده و بررسی مدارک روابط عمومی دایره فنی مدارک لازم:۱-درخواست کتبی اصلاح پروانه۲-فتوکپی و اصل شناسنامه مالک۳-پوسه فنردار۴-کپی سند مالکیت۵-تکمیل فرم افزایش سطح زیر بنا۶-تکمیل فرم افزایش و یار تغییر طبقات
تعیین نوبت بازدید روابط عمومی دایره فنی
بازدید از محل دایره فنی فرم گزارش بازدید تکمیل می گردد
نوشتن پیش نویس دستور نقشه اصلاحی در صورت نداشتن تخلف ساختمانی دایره فنی در صورت داشتن تخلف ساختمان ارائه پرونده به کمیسیون ماده صد جهت اعلام نظر
تائید نقشه اداره نظارت بر ساخت و ساز معاونت شهرسازی نقشه های ترسیمی توسط مهندسین ناظر که به تائید نظام مهندسی ساختمان رسیده است باید به تائید اداره نظارت یر ساخت و ساز معاونت شهرسازی برسد.
دریافت نقشه ها دایره فنی
تهیه پیش نویس پروانه اصلاحی و در صورت تغییر مساحت پروانه تهیه پیش نویس ساختمان دایره فنی فرم اصلاحات و تغییرات پروانه ساختمانی تکمیل می گردد فرم نامه بیمه تکمیل می گردد
تایپ پیش نویس پروانه اصلاحی و بیمه دایره فنی
تائید اصلاح پروانه توسط کارشناس و مسئول دایره فنی دایره فنی
تائید درآمد در صورت عدم بدهی درآمد
تائید نوسازی در صورت عدم بدهی نوسازی
تائید مدیر/ معاون منطقه شهردار نسخه دوم به تائید معاون رسیده و نسخه اصلی بعد از تایید مدیر منطقه به متقاضی ارائه می گردد و در صورت تائید نشدن بازگشت به مرحله ۱۰
صدور پروانه اصلاحی ساختمان دبیرخانه